اسپری آبرسان پوست عصاره گیاه اشک روباه برند فنی FENYI

0
از 0 رای

0دیدگاه

آلیز طب
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه آلیز طب
تومان ۱۰۴,۰۰۰
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

اسپری آبرسان پوست

 

اسپری آبرسان پوست دانه کویکس ( گیاه اشک روباه ) فنی ، دارای فعالیت آنتی اکسیدانی قدرتمند ، ضد التهابی و دارای سه ماده مغذی و استر می باشد . دانه کویکس ملانین را کاهش داده و پوست شما را به صورت طبیعی روشن می سازد . رطوبت کافی را برای پوست فراهم خواهد کرد . از پوست خشک و کم آب مراقبت می کند و به راحتی جذب پوست خواهد شد .

اسپری آبرسان پوست فنی ، دارای قابلیت روشن کنندگی و ضد پیری می باشد و پس از چند بار استفاده شاهد تغییرات چشمگیری در شفافیت پوست خواهید شد . اسپری دانه کویکس فنی با حجم ۲۰۰ میلی لیتر عرضه شده و مناسب برای انواع پوست می باشد ، مخصوصا افرادی که از حساس بودن و آسیب پذیری پوست خود گلایه دارند . روند ترمیم و بازسازی سلول ها با اسپری هیالورونیک اسید ایمیجز ، تسریع می شود و قرمزی ها و التهابات پوست رفع خواهد شد.

اسپری آبرسان پوست و ضد حساسیت فنی ، با بستن منافذ باز پوست منجر شده آرایش کردن بسیار راحت تر شده و مانند یک تثبیت کننده قوی برای آرایش عمل خواهد کرد و اکسیژن رسانی به پوست را تسریع می کند و در نهایت پوستی به لطافت پوست بازیگران کره ای ایجاد خواهد کرد.

 

ویژگی های محصول

 

  1. حاوی عصاره گیاه اشک روباه ( دانه گیاه کویکس )
  2. با قابلیت انرژی بخشی به پوست صورت
  3. آبرسان و مرطوب کننده فوق العاده
  4. با قابلیت جذب سریع
  5. روشن کننده و شفاف کننده پوست
  6. توقف روند پیری پوست
  7. تنظیم و کنترل چربی پوست
  8. اصالت کالا: اصل
  9. مناسب برای انواع مختلف پوست
  10. حجم اسپری ۲۰۰ میلی لیتر

 

نحوه استفاده از محصول

 

پس از شستشو و خشک نمودن پوستتان ، چند بار از فاصله ۱۰ سانتی متری به پوست خود اسپری کرده و با انگشتان دست آن را به خوبی ماساژ داده تا جذب پوستتان شود.

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

محصولات مرتبط